Wachttijden
Deze informatie wordt 1 keer per maand bijgesteld:Door drukte moeten wij helaas direct een aanmeldstop instellen. Wij verwachten dat er per AANMELDSTOP weer aangemeld kan worden. Wij zullen deze informatie steeds aan het begin van de maand updaten.
Aanmeldstop
De behandeling start zodra u uw aanmeldgesprek gehad hebt. Er is dus geen wachttijd tussen uw aanmelding/intake en de start van de behandeling.
Als u zich aanmeldt zullen wij u aanbieden om een intake gesprek te hebben. Als u na dat eerste gesprek op de wachtlijst wil voor behandeling kunt u vast starten met een online module via therapieland gericht op klachtenvermindering en herstel.
Wachtlijstbemiddeling
Deze informatie dienen wij op onze site te vermelden:‘Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met ons, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intake gesprek krijgt, en dat binnen 10 weken vanaf de intake, de behandeling is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).’